Sandi Abram je doktoriral iz socialne in kulturne antropologije na Univerzi Vzhodne Finske. Od 2017 do 2021 je kot doktorski raziskovalec sodeloval pri projektu SENSOTRA – Sensory Transformations and Transgenerational Environmental Relationships in Europe 1950–2020, ki ga je financiral Evropski raziskovalni svet. Od leta 2019 je direktor Ljubljana Street Art Festivala. Njegovi glavni raziskovalni interesi so na področjih estetizacije, senzoričnih in urbanističnih študij, neinstitucionalnih ustvarjalnih praks, multimodalne in kolaborativne etnografije. Honorarno dela kot podoktorski raziskovalec na Mirovnem inštitutu in kot asistent na Oddelku za etnologijo in kulturno antropologijo Univerze v Ljubljani. Leta 2021 je souredil Senses of Cities: Anthropology, Art, Sensory Transformations (Znanstvena založba). Leta 2008 je souredil Veselo na belo: Graffiti & Street Art, prvo znanstveno spremljevalno knjigo, ki raziskuje fenomen ulične umetnosti v Sloveniji.
Urška Aplinc deluje kot producentka in kuratorka. Trenutno je umetniška vodja programa v Kinu Šiška za področja vizualne in avdio-vizualne umetnosti ter intermedije, med letoma 2019 in 2022 pa je bila samozaposlena v kulturi kot kuratorka in kiparka. Leta 2021 je magistrirala iz Kiparstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani (ALUO), kjer je tekom študija prejela tri nagrade ALUO za svoje delo. Leta 2018 je na SCCA-Ljubljana zaključila šolo Svet umetnosti, istega leta pa je postala strokovna sodelavka Muzeja in galerij mesta Ljubljane. Od 2019 do 2022 je bila del kolektiva galerije DobraVaga, kjer je delovala kot koordinatorka programa in kuratorka, od 2020 do 2022 pa je vodila program kulturno-umetnostne vzgoje v Kinu Šiška. Kurirala je več samostojnih in skupinskih razstav, med drugim v Galeriji Škuc, Galeriji Simulaker, galeriji DobraVaga, Centru urbane kulture Kino Šiška in galeriji KULA v Beogradu. V sklopu svoje umetniške prakse je sodelovala na več razstavah in festivalih pri nas in v tujini, med drugim v Moderni galeriji, Muzeju sodobne umetnosti v Zagrebu, Galeriji Škuc, Cirkulaciji2, Centru sodobnih umetnosti v Celju in v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova.
Miha Erjavec je umetnostni kurator, umetnik, fotograf in strokovnjak na področju ulične umetnosti. Šolal se je na Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo v Ljubljani, svoje znanje izpopolnjeval na Ravensbourne College v Londonu, zdaj pa končuje študij na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje. Je prejemnik Brumnove nagrade za oblikovanje in je bil večkrat nominiran za nagrado EMZIN Fotografija leta. Produciral je dela Brada Downeyja, Veli & Amos, Nataše Berk in drugih.
Nataša Serec od leta 1993 aktivno podpira in soustvarja umetniško, kulturno in družbeno angažirano dogajanje v AKC Metelkova mesto. Od 2004 vodi programsko enoto Celostna umetnina Metelkova (Gesamtkunstwerk Metelkova), v sklopu katere sodeluje predvsem z umetniki, ki ustvarjajo znotraj Metelkova mesta. V tem času je sodelovala z več sto umetniki in umetnicami, ki so ustvarili okoli 200 različnih umetniško/funkcionalnih intervencij, ki prispevajo k celostni, a hkrati nenehno spreminjajoči se, edinstveni podobi prostora. Izvaja umetniške rezidence v Ateljeju Azil in opravlja strokovna vodstva po Celostni umetnini Metelkova. Od leta 2014 je članica umetniške ekipe Galerije Nočna izložba Pešak. Od leta 2021 je članica programske ekipe Ljubljanskega Street Art Festivala.
Anja Zver je diplomirala na Filozofski fakulteti v Ljubljani, smer umetnostna zgodovina. Samozaposlena v kulturi je delovala kot kuratorka na področjih sodobne umetnosti ter vizualne, raziskovalne in intermedijske umetniške prakse. Ključen del njene kuratorske prakse je posredovanje vsebin razstavljenih umetniških del in projektov. Javnosti jih predstavlja skozi strokovna obrazstavna besedila in razvija alternativna komunikacijska orodja. Od leta 2016 izdaja zinovske publikacije Kos – pogovori z umetnicami/umetniki. Aktivno je delovala na področju izobraževalnih programov v različnih slovenskih kulturnih institucijah (2009–2016). V okviru Galerije Boks je v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova z Izo Pevec in Domnom Ograjenškom vodila seminar Kuriranje sodobne umetnosti. Kot kuratorka je sodelovala z raznimi slovenskimi galerijami in mednarodnim festivalom sodobne fotografije Fotopub v Novem mestu. Bila je programska vodja Galerije Simulaker (2016–2019) in v 2017 kurirala serijo samostojnih razstav v galeriji Kamera v Kinu Šiška. V 2018 je kot kuratorka sodelovala z multimedijskim centrom KID Kibla in na razstavnih projektih kot kuratorka sodelovala z Zavodom Projekt Atol. Od oktobra 2019 je zaposlena v Centru urbane kulture Kino Šiška kot vodja projektov za področja vizualne in avdio-vizualne umetnosti ter intermedije.